11.8.10

ACİL!!!

Pippi Haşmet'in çok büyük desteği ile Serdar Arda'ya uygun trombosit bulundu. Destek olan herkese çok teşekkür ederim... Lütfen dualarınızı eksik etmeyin...
***
Hala uygun trombosit bulunamadı... İnternetteki bağışçı listelerinden şimdilik bir sonuç yok. Şu ana kadar hastaneye gidenlerden uygun olmadığı için trombosit alınamadı... Saat 14:18
***
Çok ACİL A +rh Trombosit gerekiyor,GAZİ Tıp'ta yatan bir abimiz için...
ANKARA'da olan ve hemen gidebilecek olan varsa lütfen bana haber
versin!!!

11 yorum:

  1. ayça keşke numara verseydin. Daha kolay olurdu. Yaymaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. 0532.789.25.86 dan Mehmet Arda'ya ulaşabilirler. Çok ama çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Numarayı meşgul etmemek için aramıyorum ama haberdar et durumdan olur mu?
    Arıyoruz hala.

    YanıtlaSil
  4. Birisi bulunduğu anda buradan yazacağım...

    YanıtlaSil
  5. 3 kişi gitti hastaneye, maalesef uygun kan bulunamadığı için hala arıyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Biz de aramaya devam ediyoruz Ayça. Burayı sürekli takip ediyorum, bulununca keseceğim aramayı, o zamana kadar devam ediyoruz.

    YanıtlaSil
  7. http://www.kanbankasi.gen.tr/kayit-arama.php?submit=1&submit=1&KanGrubu=1&BulunduguSehir=06&Trombosit=T



    ayça adres çalışıyor mu bilmiyorum ama o siteden gönüllülere ulaşın mutlaka.
    Orada bir sürü gönüllü var.

    YanıtlaSil
  8. 1 saattir falan bu listeyi arıyorum, ama sonuç yok...

    YanıtlaSil
  9. Ben arayacaktım ama nolur nolmaz hasta hakkında bir şey bilmediğim için arayamadım. Mutlaka biri çıkar oradan.

    YanıtlaSil
  10. O zaman aramaya devam ediyoruz. Bulacağız

    YanıtlaSil
  11. http://www.facebook.com/photo.php?pid=4481808&id=5789304499&comments&ref=mf
    Şurada paylaşıldı ayça. Birileri geliyor ama sen de bir ilgilenir misin?

    YanıtlaSil