24.6.10

Çin Çann Çoonnn :))

Ohh ohhh yandan yandan :))) Delirdi diyosunuz di mi bu kız??? Olabilir valla :D

Uzun zamandır göz diktiğim, bütçemizi ancaaakk ayarladığım, 9 Haziran'da Etsy'den yaptığım alışveriş cicişlerim geldiiiiii!!!

Hepsi Çin'den evet :) Amma Çin malı değil Japanese :) Napiim Uzak Doğu'nun kumaş desenlerinin HASTASIYIM :D

10 kere 20 kere fotoğraflarını çekip, hepsini tek tek eklemek istedim ama abartmanın da lüzumu yok, di mi :)

Süperb fikirlerim var bu çin çan çonlarla ilgili :) Buyrunuuusss;





15 yorum:

  1. snoopyliye bayıldım.hadi bakalım merakla bekliyorum.ne cicişler yapacaksın

    YanıtlaSil
  2. sen yorum yazabiliyorsan, küçük hanım uyuyor demektir :D hemen arıyorum, bi sesini duyayım :D

    YanıtlaSil
  3. amanınn bakalım neler yapacaksın bu güzellerden, merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  4. Bu cicilerle yaptıklarını kısa zamanda paylaşırsın umarım. Bizi merakta bırakırsan Vıyk senin burnunu ısırsın:)

    YanıtlaSil
  5. Tiryaki, ağlamaaaa :))

    Lolipu, henüz planlamadım. En kısa zamanda müsait olunca dikiş makinası ile başbaşa kalacağım :D

    Pericim, ısırmasın :)))))

    YanıtlaSil
  6. amanıın hepsi şahane ayça'cım yaa güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. Ayol ben fotoğrafçı olmadığım halde, bir mıncık şeyin bin tane resmini çekiyorum:)) Hakkındır çek bol bol da rahatça görelim bu güzellikleri. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım Delfinam, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Nedret ablacım :))) Sen çok yaşa emi :D Ortaya çıkacak cicileri bol bol fotoğraflarım artık :D

    YanıtlaSil
  10. Merakla bekliyoruz Ayçacım, güle güle kullan cicilerini:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzl ciciler bunlaaaar..

    YanıtlaSil
  12. Sesicim, teşekkürler :)

    Serpilcim eveeeettt :) Bayıldım, bittim, daha almayı planladıklarım var :D

    YanıtlaSil
  13. ooff çok cicişler bunlar..
    çok minnoşlarrr...
    süperlerrr...
    oy meraklandım şimdi sonları ne olacak diye..

    YanıtlaSil
  14. Hmm toparlayalım ağzımızın sularını.İnsanı zıplatacak kadar güzel hepsi.Yap en güzelinden yayınla bizde kıskanalım :)

    YanıtlaSil
  15. cicişlerin çok güzel hadi bakalım planlarını merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil