18.6.10

Albüm de Yaparım Davetiye de :D

Çok yorucu bir gündü bugün benim için. Dün bitirmeyi planladığım albüm tasarımlarım bugün saat 14:00'de bitti. Sekteye uğratan ise bizim üç sıpanın aşıları için sevgili veterinerimiz Hakan'ın gelmesiydi. Tabii Hakan kız arkadaşı Pınarla gelmiş ve sohbet öyle tatlı gitmişti ki saatin 12 olduğunu farkettiğimizde çok güldük :))
Çok da iyi oldu aslında, tatlı sohbetten yorgunluk falan kalmadı :)
Sabah uyuyakalmamız ise cabası :)) Bu aralar çok olmaya başladı. Anneme söyledim bir kaç gün bizi uyandır şekercim dedim. Hayli gülüştük :)

Bugüne dönersek, albüm tasarımlarını aldığım gibi baskı merkezine koştum.
[ Apartmandan gördüğüm manzaraları sizlerle daha sonra paylaşacağım. Şoklardayım hala :))) ]
Bizim ev Eryaman'da baskıcı Sıhhiye'de, 45 dk'da ordaydım. Serhatla buluştuk. Baskı merkezine bir girdik ki ana-baba günü. Neyse efendim PTT de işimiz vardı onları hallettik. Albümleri teslim ettik. Yolda Serhat beni biraz sinir etse de sonra barıştım, yanaktan öpmesine izin veriyorum :)))))

Saat 18:15 için sözleştiğim bir çift vardı, fotoğraf çekimi için. Kısa bir çekim olur diye planlamıştım. Fotoğraflar düğün davetiyesi için çekildi.
Aslında yayınlamadığım ama tasarımını, baskısını her işini halledip teslim ettiğim bir de davetiye referansım var artık :) Bu da ikinci olacak sanırım. İlkinin fotoğrafı bana ait değil. Gençler kendilerine ait sevdikleri bir fotoğrafı kullanmak istediler, çünkü çekim için vakitleri yoktu. Öncelikle her aşamasını düzenleyip; matbaa, kağıtçı, zarfçı bermuda şeytan üçgenini aşarak hazırladığım ilk davetiye tasarımım :) Arkalı önlü bir davetiye. Kalınlığı 3 mm, bunu başarabilmek için neler yaptım :)))
Bu resmi görünce bununla ne kadar uğraşmış olabilirsin dediğinizi duyar gibiyim. Hiç göründüğü gibi değil, detaylı bir gün oturup yazarım efenim :)


Bugünkü fotoğraflar ise yarına.

Biz hafta sonu çekimdeyiz. Yarın Ankara, Pazar Aksaray. P.tesi akşam evde oluruz. Şimdiden hepinize çok şugar bir hafta sonu diliyorum....

4 yorum:

  1. ne kadar yogun olursan ol daha sık yazmalısın bı satır bıle olsa

    bızı unutma

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin Ayçacığım,bol müşteri bol kazanç ve boool keyif dileyerek ikinizi de öptüm

    YanıtlaSil
  3. Öykücüm elimden geldiğince yazıyorum biliyorsun :) Unutur muyum ben sizi hiç, öpüyorum canım benimmmm :D

    YanıtlaSil
  4. Nalan ablacım, amin çok çok teşekkür ederiz:) Umarım iyisinizdir ve yeni evinize yerleşmişsinizdir. Ben de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil