29.6.10

30+1 Gün ve Ayça


Günaydın canlarım,

Eeee artık bugün itibariyle 30lu yaşlara adım atmış bulunmaktayım VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN :))))

Bu dün akşam kocacığımın bana aldığı minik doğum günüsü pastasının kalan minyatür hali. Az önce bunun da yarısını yedim :D Hehehe çok lezzetliydi ama napiyim :)
Dün, beni yalnız bırakmayan tüm dostlara tekrar tekrar teşekkürler, kocaman öpücükler :)



¤´¨)
¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•`¤~♥


Bunların dışında dün de bütün günü çalışarak geçirdim. Bu hafta böyle fotoğraflara gömülü şekilde geçecek benim için. Zannediyorum ki bu yaz Düğün Hikayesi açısından en rahat haftam önümüzdeki hafta içi olacak. Ama yine de çok heveslenmiyorum :))) Çünkü tasarlanmasın gereken 2 adet davetiye var :D

Şimdilik bu kadar şekerler, buralardayım ama hareketsiz şekilde albüm tasarlamaktayım. Öpüldünüüüzzz...

6 yorum:

  1. Eteğin tüllerinin duruşuna bayıldım..Afiyet olsun canım :)Bol bol enerji depola hafta sonları ihtiyaç olur oraya buraya koştururken :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğduuunnnn
    Sevgi, dostluk, aşkla dopdolu, başarılı, sağlıklı, çok bi paralı nice yıllara
    Lale

    YanıtlaSil
  3. Bot fotoğraflı nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
  4. Serpil'cim geinlikte, gelin de çok hoştu :) Fotoğraflar yakında :D Evet enerji hafta sonları için gerekli amma velakin dinazor olma yolunda ilerlemekteyim :)))

    YanıtlaSil
  5. Lale'cim, çoooookkkk teşekkürler! Minnoş'u da seni de öpüyorum. İyi tatiller canım :)

    YanıtlaSil