16.12.09

Haftamın Karmaşası

Döndüğümden beri peşimi kovalayan işleri az da olsa bitirdim :))) Bırakın peşimi amaaan dedim ama tabii öyle olmuyor. Bloguma sürekli bir şeyler yazmak istiyorum ama çoğu zaman artık zamansızlıktan bunu başaramadığımı farkedip kendime kızıyorum.

134 fotoğraflık bir fotoğraf düzenleme işi almıştım etsy'den. Bu işi aldığım bayandan yine daha önce de toplu bir iş almıştım. Çok şükür alnımın akıyla teslim ettim işi, ödememi aldım.

Aslında sabahtan buraya eklemek için fotoğraflar hazırlamıştım :) Kısmet bu saateymiş. Böyle uyuyan bir kedi olabilir mi arkadaşlar. Bu Arap bildiğiniz bir yün yumağı. Şeker ötesi bir kedi :) Ama aynı zamanda öğretmeni çok iyi (cadaloz) olduğu için, iyi eğitiliyor :)) Yani ne diyoruz, Cipsi hanım saolsunlar :))



Bir de Öykü'nün yeni blogu evim.evim.güzel.evim sayesinde evin antresine yapmak istediğim duvar süslemesini yaptım. Bunu aslında kumaşla yapmayı çok isterdim ama maalesef duvarlar girintili çıkıntılı. Bu nedenle sticker kullandık :) Biz çok beğendik, baktıkça gözüme boş gelen antre artık dolu dolu. Evimizde artık 4 kedi var :)))))))) Evet kedi çiftliği kurma yolunda ilerleme kaydediyoruz :D
hol-duvarsusu1

Fotoğrafını çekmeden yazmak istemediğim bir de hediyem var :) O kendini biliyor :) Yarın gündüz, hava aydınlıkken fotoğraflıycam cicilerimi, çok mutlu olduuuum çoooookkkkkk :)

Öpüyorum hepiniziiiiiiii

6 yorum:

  1. aycacım canım beni affet inan aynı zamansızlığın karesi var bende:))
    geçende uğradım bloguna annem hasta ista gidiyorum demiştin.yazdım yorumu bekle bekle gitmez.hay senin gibi bloggerin dedim gittim:)
    annen daha iyidir inşllh.öpüyorum.sticker harika.siyamlar zaten aşmışlar:))

    YanıtlaSil
  2. oyy çok tatlı uyuyo.. bizim tarçın 2 gündür yok ortada gözümüz kulağımız yolda bekliyoruz bakalım:(

    YanıtlaSil
  3. duvar stickerı süp-per olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. çok talı olmuş stiker doğrusu başka türlüsünü düşünemezdim sizin eve minnoşlara diyecek bişey yok zaten bu soğuk havada dışarıdan gelip de el ısıtmak için süperler hehe
    GeCe

    YanıtlaSil
  5. yerim ben o patileri.yok böyle uyku pozu.çok şeker çok.çok güzel olmuş antre.bu yapıştırmaları bende çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  6. Oh canım ne kadar guzel olmus stıcker hem de :) evdekı atmosfere cok uymus
    Aycacım bu yılbası evınız hem cok şenlıklı hem cok keyıflı olacak bu mınıkler sayesınde
    cok optum canım senı:)

    YanıtlaSil