22.11.09

Kim KAZANDI???

Dün bütün gün fotoğraf çekimindeydik. Gece hayli geç geldik, sabah da uyanmamız çok zor oldu desem yeridir. Bütün haftanın yorgunluğu biraz da olsun geçti...

***

Kahvaltıdan sonra, kağıtları hazırlayıp, kamerayı hazırladık. Çok heyecanlıydım çekilişi yaparken :) Bakalım kazanan kim :)





KAZANAN "GÖKÇE"

Tebrikler Gökçeeeee :) Bana mail ile hemen ad-soyad, adres ve tel bilgilerini gönderir misin:) Yarın ilk iş hediyeni postaya vereceğim. Mail adresim: aycanindukkani@gmail.com

Hepinize katılımı için çok teşekkür ederim. İyi pazarlar...

6 yorum:

  1. Gökçe'ye tebrikler, arkadan gelen şarkı sesi de eklenmiş gibi olmuş :) King of pop weekend, VH1 :)

    YanıtlaSil
  2. gökçeyi tebrik ediyor,hediyesini iyi günlerde kullanmasını diliyorum.çekilişin videolu olması da güzel olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çekiliş olmuş Ayçacım izlerken insan heyecanlanıyor valla
    Gökçeyi kutluyorum
    Hediyesini iyi günlerde kullansın
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ya ya ya şa şa şa
    valla birinci olmuşum
    tabi torbaya atılırken.....
    ha ha ha

    gökçe hediyesini
    güle güle kullansın
    <:))

    YanıtlaSil
  5. Sabah sabah gerçekten çok şaşırdım, benim bu tür şeylerde pek şansım yoktur ve açıkcası bloglardaki çekilişlerinde hiçbirine katılmıyorum, sadece senin çekilişine hem sayfanı çok beğendiğim, hem paylaşmak istediğim, hem de senin özellikle sadece çekiliş değil de aynı zamanda bizden de fikir almak istemen çok hoşuma gitmişti :)
    Tekrar çok teşekkür ederim, heyecanla bekliyorum :)
    Şu anda sırıtmaktan yanaklarım ağrıdı :) Karşı masamdaki arkadaşta noluyor diye bana bakıp duruyor :)
    Arkadaşlar heyecandan uzun yazdım biliyorum :) Tebrikleriniz için teşekkür ederim :)
    Sevgiler
    Gökçe :) bak hala sırıtıyorum :)

    YanıtlaSil