16.11.09

Ayça, Gecenin Bu Saatinde Ne Arar???

Valla bilmiyorum... Belasını olmadığı kesin :D Bu saatte, hala uyku tutmadan bilgisayarın başındayım. Bütün gün hiç oturmadım şu meredin başına. Şimdi offf deli misin Ayça uyusana yooook, nöbet tutucam ben bu gece. Nasılsa Serhat'ın hazır ütülü gönleği pantolonu da var.

Pasaj'daki dükkanı biraz düzenlemeye karar verdim.

Gece gece insanın aklına fikirler geliyor tabii :)

Bu haftadan itibaren her cuma verilmek üzere, hediye günü düzenleyeceğim.

Bakalım uygulamayı beğenecek misiniz :)

Aman Ayça işin mi yok şu saatte anlattığın şeylere bak demeyin :)

Yarın bazı düzenlemeler yapacağım evin holü ile ilgili ( tabii halim kalırsa) öykü burada evim evim güzel evimden bir alıntı görebilirsin :D

7 yorum:

  1. ah birgünde benim uykum kaçsada :))şöyle uzun uzun kalsam nette.hediye günü güzelmiş.mutlu hafftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. 1 gece önce nöbetten çıkmış biri olarak nöbet tutma valla hiç tavsiye etmem.kafam srsem gibi hala.hediye günü fikri çok güzel.iyi,mutlu,sağlıklı haftalar

    YanıtlaSil
  3. o saate kadar uyanık kalıp bu saatte yorumları onayladığına göre uyanmışsın bravo;)

    YanıtlaSil
  4. :))) Uyanalı 2,5 saat kadar oldu bydg :D

    ebrucum, sen bana bakma bol bol dinlen emi...

    3prenses sana da mutlu güzel bir hafta dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. SELAM MERAK ETTİM DE NE ARIYORSUN DİYE:)
    AMAN O İŞLERİ BENDE YAPIYORUM SAAT GEÇ OLUYOR UYKU YOK
    AY GÜNLERDİR BLOGLARA DEĞİL PCYE BİLE EL SÜREMEDİM
    EMRE AZICIK HASTAYIDI VE 3 GÜN RAPOR 2 GÜN HAFTA SONU TATİLİNDEN SONRA ANCAK GELEBİLİDM:)

    YanıtlaSil
  6. Ablacım çok geçmiş olsun, umarım önemli bir şey değildir. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. o fikirler gecenin bir yarısında gelmiyor mu, sinir ediyor beni de. Bebeğin uyanacağını düşünmek yatağa sokuyor beni ama ... kampanyalar,etkinlikler her şey çok güzel Ayça cım, tüm güzellikler senin olsun. Mutlu Pazarlar

    YanıtlaSil