3.9.09

Leyya ve Çantaları

Leyya'yı ilk defa "çanta dikicem" dediğim zamanlarda keşfettim. Farkettim ki kendisi hem becerikli, hem samimi, hem de kelimeleri kullanışını çok ustaca :)

Neyse efenim bu becerikli hatun kişi Çocuk da Yaparım Kariyer de sitesine bir röportaj vermiş.

Ben de burada, Leyya'yı tanımayanlara da tanıtmatmayı bir görev bildim :) Keyifle okudum röportajı. Umarım sizler de Leyya ve çantalarını seversiniz :)

Başarıların daim olsun Leyya'cım.





Röportaj için lütfen buradan

Leyya'nın Blogları için de buradan alalım sizi :)

Leyya
Leyya Craftmania

3 yorum:

  1. Çok şık cantalar yapmıs
    ben de kendısını kutluyorm
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. bende gördüm ama okuyamamıştım şimdi bakayım

    YanıtlaSil
  3. Leyyanın çantalarını bende fırsat buldukça takip ediyorum.
    Hepsi çok güzeller ama yazıyı okumamıştım okuyayım teşekkürler canım
    İya akşamlar

    YanıtlaSil