19.4.09

Ben Buralardayım :)))

Yine kayboldum ama geri geldim :)

Son bir kaç günü hemen özet geçiyim; Öncelikle hepinizi çoookkk özledim. İnsan böyle nasıl alışır yahu:)

Son bir haftadır sevgili koccım, Düğün Hikayesi için insert(broşür) hazırladı. Benim için kartvizit hazırladı. Sonra bunları bastırmak için girişimlerim başladı. Malum koccımın maaşını almasını beklemek zorundayız :( Ve açıkçası çok fazla bir para ayıramayacaktık... Bu nedenle Düğün Hikayesi için kataloğumuzu basan Serhat abiyi aradım. Saolsun beni yönlendirdi. Öyle uygun fiyata ve öyle güzel kağıtlara baskı aldım ki, Çoooookkkk MUTLUYUM :) Onun gibi insanların hala var olması gerçekten çok şaşırtıcı ama hala varlar :) Allah her işini rastgetirsin Serhat abicim...


İşte bu benim broşürüm :) Üstteki dış kapak, alttaki de içi :)


Sabahtan Serhatla çıkmıştım zaten. Baskıları alıp döndükten sonra işyerinin içindeki polikliğine uğradım. Gözlerimi ne zamandır kontrol ettirmek istiyordum. Malum alerjilerim. Alerjilerimde Allahtan çok ilerleme yok. Ama göz kuruluğum çok ilerlemiş. Suni gözyaşı damlasının dozajını arttırdı doktor... Napalım, gözüm için herşeyi yaparım :))

Akşam bir arkadaşımızın doğum günü vardı. Haber bekledik ama kimseden ses çıkmayınca, biz de zaten çok bitkindik. Servisle evimize döndük. Öyle yorulmuşuz ki anlatamam. Yemek yiyecek halimiz yoktu. Ama çok mutluyduk hi hi :) Benim artık tanıtım için broşürlerim vaaaarrrr heyoooo :))

Bugün sabah erken saatlerde Cipsi'nin kapıda ağlamalarına zorla, yataktan sürünerek uyandım. Kapıyı açıp yatağa aldım hanımefendiyi :) Saat 11'e kadar üçümüz deliksiz uyumuşuz. Bizim kedimiz çok komik arkadaşlar. Yorganın altına girince, aramıza giriyor hemen ve gıkı çıkmıyor :))))

Kahvaltıyı hazırlarken, rüyamda annemi görmüştüm. Biraz da sıkıntılı bir rüya olduğu için hemen aradım. Maşallah annem de haberler pek fena bu aralar... Kuzeni 1 yıldır çok hastaydı. Vefat etmiş. Çok yakın bir arkadaşı Kalp krizi geçirmiş. Evdekiler Allaha çok şükür iyiler. Konuştuk, konuştuk e uzak olunca konular bitmiyor... Neredeyse Kurban bayramından beri de görüşmüyoruz. E hayli birikiyor konuşulacaklar. Yine işleri vardı zaten. Evdeki işlerini bitirip, hastalanan arkadaşını ziyarete gidecek, yarın da kuzeninin 7si okunacakmış... Allah rahmet eylesin, Yıldız Teyzecim mekanın cennet olsun... Bugün zaten rahmetli anneannemden de çok söz ettim, canım benim sen rahat uyu biz iyiyiz, sadece seni çok özlüyorum...

Neyse, öğlen yine çıktık evlere bakmak hem de yürüyüş yapmak için. Ankara'ya sıcak gelmiş arkadaşlar, hayırlı olsun. İnsanın ağzını burnunu kurutuyor :))) Bir ev bulduk, camında yazan emlakçının numarasını aradık. Şaka gibi ama adam gelip bize evi göstermedi :) P.tesi günü koccımla gidip ev sahibinin telefonunu alacağız site yönetiminden. Ay evi göremedim sinir oldum :) Yeri de çok güzeeellll...

Sonrası Elif'e uğradık, C.tesi rutini market alışverişi, eve geldik Cipsi kızım hemen torbalara atladı. Kokluyor suratımıza bakıyor. Bana ne aldın baba diye çocuklar gibi ya anlatamam :) Tabii ki yalnız kaldığı için her C.tesi olduğu gibi ödülü olan yumurta sarısını verdik. Yaladı yuttu daha yok mu diye suratımıza bakıyor :)))

Son olarak Serhat herhalde bu akşam beni yatak odasına almaz. Eve geldiğimizden beri internette, etsy'de, flickr'da ve blogdayım :) Onlarda baba-kız Seabiscuit'i izlediler. Şaka gibi ama Cipsi bildiğiniz film izledi :)

Hepinizi kocaman öpüyorum, kucaklıyorum... Harika bir pazar günü geçirmenizi diliyorum...

13 yorum:

  1. Allah işinizi rast getirsin Ayçacım. Bu arada kocalar bloglara sinir oluyor gibi blogtan başka bi şey düşünemez olunca haliyle:)))

    YanıtlaSil
  2. Aycacım once yoklugun kesınlıkle hıssedılıyor bunu bıl
    Dugun hıkayesı kataloglarına bayıldım
    cok yaratıcı muhtesem olmuslar..
    cıpsının aranıza gırıp uyuması ıse
    ah yer onu oyku teyzesı yer:))
    bunlar var ya
    dunya tatlısı
    hepsını cok sevıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. CANIM NE GÜZEL YAZMIŞŞSIN..ÖNCELİKLE VEFAT EDEN ANNENİN KUZENİNE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM..
    BRÖŞÜR OLAYINA SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN.
    KEDİCİNİDE NE GÜZEL ANLATIŞSIN..SANADA HAYIRLI PAZARLAR ÖPT.

    YanıtlaSil
  4. Mallacım, annemi, AMİN, hepimizin işleri rast gitsin... E benim koca niye bloglandı sanıyorsun :)))

    Öykücüm birtanesin, ne diyim saol tatlım. Jale'de belki bu aralar mevsimsel değişik hareketler yapıyordur. Neyse ki bir aç günde atlattık. Şimdi şekerliğine geri döndü :)

    Paşamın annesi, canım amin. Hepimizin ölmüşlerine Allah rahmet eylesin... İyi pazarlar canım benim..

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin broşürlerin bol kazanç getirir inşallah vefat haberlerin için başsağlığı diliyorum öptüm canım

    YanıtlaSil
  6. Those are lovely wedding pictures! I'm sorry I can't read your language but you have a lovely blog!

    [http://inkihandmade.blogspot.com]
    [http://inkihandmade.etsy.com]

    YanıtlaSil
  7. gececim,tşk ederim arkadaşım... öpüyorum çok ben de...

    dear esque, thanks for your visit. there is a translater on the right sidebar. you can choose your language :) and thank you so much your kind comment...

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun Ayça'cım.
    Bu arada resimler çok güzel, nikah mı tazelesek acaba? Özendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. sevgili bal küpü, saol canım, dostlar saolsun... tazeleyin walla nikahınızı, ben gelir çekerim fotolarınızı:))

    YanıtlaSil
  10. ayçacım blogunun yeni yüzü çok hoş olmuş bi defa belirtmeliyim.hoç eskisini de seviyordum sade ve seçkindi ama bu da en az onun kadar aynı şartları haiz.arada değişiklik iyidir)
    broşür olayına çok sevindim.umuyorum bol kazançlara vesile olur.
    pasaj dükkanına da sevindim.girişimci bayanlara bayılıyorum))
    vefat haberleri hayatın gerçekleri inna lillahi ve inna ileyhi raciun diyebiliyorum.umuyorum bizim de vaktimiz geldiginde ardımızda güzel dileklerle bizi hatırlayacak insanlar varolur.
    cipsy e sevgilerimi gönderiyorum) benim oğlanın kedi versiyonu mübarek)))

    YanıtlaSil
  11. merhaba.blogunuzu severek takip ediyorum.broşürünüz,kartvizitiniz hayırlı olsun.işlerinizi arttırsın,bol kazançlar getirsin.keşke ben evlenirken görseydim seni.özendim resimlere.gerçi 3 yıl oldu ozaman yapıyormuydun acaba bu işi?
    benim minnoş da cipsi gibi. gece yorganın altında bizimle insan gibi yatar.national geographıc izler.tvye yaklaşıp hayvanlara dokunmaya çalışır.ratatuyu biz de minnoşla izlemiştik.fareleri görünce çıldırmıştı.çok tatlı oluyorlar.çocuk gibiler.cipsiyi çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. kataloglara bayıldım eline sağlık. Sizin cipsi de bizim nehir gibi desene ayça :)
    umarım emlakçılar fazla sinirinizi bozmadan aradığınız gibi bi ev bulursunuz
    benim de annem ankara da ben istanbul da:(

    YanıtlaSil
  13. Aycacim, yoksun ama biz biliyoruz ki siz harika islerin pesinde kosturuyorsunuz :))

    YanıtlaSil