7.4.09

Akıllı Blog Ödülü ve Sırada Bekleyen Mimlerim :)




Malla ve Embir, ikisine de çok teşekkür ediyorum. Bir gecede 2 ödül aldım, utandım mı ne :)

Ödülle ilgili kurallar var efendim;

1-ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2-ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
3-bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek

Ben de izlediklerimden bir kaç arkadaşıma ödülü gönderiyorum. Ödülün sürekliliğini sağlamak için herkese göndermeyeceğim. Alınmaca darılmaca yok :)

Paşa
Moonsun
Yolun Neresindeyim
Fotonomi

****

Bir de sırada bekleyen 3 mimim var :)))
Arkadaşlar, sırayla mimleri de yazıp bitireceğim en kısa sürede...

7 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun canımm:)

    YanıtlaSil
  2. bu arada en sevdiğim yer mimi için fotoğraf çektim en kısa zamanda yazıcam:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Ayça Hanım

    YanıtlaSil
  4. Canim tesekkur ederim :)))geldim almaya :))
    hemen yazarim :)

    YanıtlaSil
  5. ödülünü güzel günlerde kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  6. teş arkadaşım ödül için aynı anda çifte ödül almışım ay sevindirik oldum

    YanıtlaSil
  7. Canim Aycam benim, seni kocamanindan opuyorum ben :))

    YanıtlaSil