3.10.08

Bayram Şekeri Lazım mı :)

Bayram bitti. Ben daha evime yeni geldim. Neredeydim? Kocacımla, kayın validemi ziyarete Aksaray'a gittik... İki gün akraba, köy vs ziyareti yaptık. Arkadaşımız Ali gelmişti bayramdan bir kaç gün önce Rusya'dan. Aksaray'a beraber gittik. Ali gitmeden mangal-teras planları yaparak bizi kandırmıştı :) Bayramın ikinci günü akşamı bir akradaşımınızın terasında mangala gittik. Gerçekten de bütün yorgunluğumuzu bu şekilde atmış olduk.

Şimdi benim ailem İstanbul'da, kocacımın ailesi Aksaray'da. Bu bayram bizim evlendikten sonraki ilk bayramımız olduğu için herkes bekledi. Biz de uzun görüşmelerin sonunda karara vardık :D Şeker bayramını Aksaray'da geçirmeye... Kurban'a da artık bizimkilerin yanına gidicez inşallah bir aksilik olmazsa :)

Bu arada saçımı kestirdim. Bir kaç hafta oldu aslında saçlarımı kestireli ama bir türlü fotoğrafımı ekleyememiştim. Biraz da uzadı, gidip biraz daha kestiricem galiba :D


2 yorum:

  1. Gule kullan yeni saclarini, cok yakismis..

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederimmm :) Tedi'yi öp benim için :)

    YanıtlaSil