6.8.09

Çok Hastayım...

...

21 yorum:

  1. Geçmiş olsun Ayçacım yaaa,ben nazar etmedim seni di mi.Dün akşam düğün fotoğraflarınıza baktım uzun uzun hepsi çok güzeldi.Acil şifalar diliyorum sana Ayçacım...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun...inşallah çok önemli bir şey değildir.. en kısa zaman da iyileşmen dileğiyle..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canım, bu ara bir grip salgını var inşallah grip olmamışsındır. bir an önce iyileş, acil şifalar....

    YanıtlaSil
  4. coooook gecmis olsun canim

    YanıtlaSil
  5. Ayca canım ne oldu:(
    Oksurukle mı alakalı bı durum ?
    neyın var ne olursun haberdar eder mısın
    cok kotu oldum
    boyle tek satırlık bılgıyle:(
    Lutfen ne olur ıkı satır yaz
    neyın ve ne durumdasın:(

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun canım hayırdır neyin var , merak ettim şimdi..

    YanıtlaSil
  7. aa :(geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyişirsin.
    acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  8. Allah Allah noldu Ayça ya geçmiş olsun. İyileşirsin biran önce inşallah...

    YanıtlaSil
  9. ah canım kıyamam sana, çok geçmiş olsun. Biran önce iyileş kuzucum. Hava sıcak ama çorba iyi gelir. Şöyle dumanı tüten bir tarhanaya ne dersin?

    YanıtlaSil
  10. Gecmis olsun Aycacigim neyin var?
    Biraz kocakari lafi gibi gelecek ama soylemeden gecmeyeyim .Nazar degiyor sana galiba.Bol bol felak ve nas surelerini oku istersen .Acil sifalar dileyerek optum seni.Damada soyle sana iyi baksin

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canım, neyin var ?

    YanıtlaSil
  12. içim rahat etmedi yine yorum yazayım dedim.
    umarım rahatsızlığın grip ,soğuk algınlığı gibi ilaçla çabucak geçebilecek bişeydir.
    tekrar geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  13. Canlarım, hepinize tek tek teşekkür ederim. Bu öksürük beni yedi bitirdi desem yeridir... 4 ay oldu hala öksürüyorum. Hala ilaç kullanıyorum. Geçmiyor. Alerji testi yaptırmak istiyorum ama antihistaminiğe ara vermem gerekiyor ki alerji testi yaptırabileyim.

    Kan tahlillerim, akciğer filmim, sinüs filmim hepsi temiz çok şükür. E haliyle ne olduğunu bulamıyorlar ve ilaçları dayıyorlar.

    Ne yapacağımı şaşırdım. Amacım hiçbirnizi üzmek değildi, yazacak halim olmadığı için öyle bir başlık attım.

    Bu da yetmezmiş gibi 20 lik dişlerimden biri patlayamıyor ve şişti :) Hepsi üst üste yani.

    Doktora gidiyorum, dişçiye de gittim merak etmeyin. Sadece dua edin benim için bir an önce bitsin şu öksürük...

    Nalan ablacım, niye kocakarı işi olsun, canım benim. Ben inanırım nazara, hemen okuyorum....

    YanıtlaSil
  14. Şimdi sevdiğim birisi bloguna yazsa çok hastayım diye, ardından da üç nokta koysa, ben de onu görememiş ve durumu ne bilmesem muhtemelen delirirdim :)

    Sonra da haftalarca çemkirirdim biliyorsun. İnsan bir açıklama yazar, niye korkutuyorsun herkesi deli :D

    Geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  15. çok çok geçmiş olsun.çok merak ettim şimdi.umarım ciddi bişey yoktur.ah şu öksürük ...çabuk toparlanırsın inşallah.öptüm

    YanıtlaSil
  16. canım benim çok çok geçmiş olsun :(((çok üzüldüm ya:(((

    YanıtlaSil
  17. Fulcüm, çok daha iyiyim, üzülme nolur
    Sen döndün mü?

    YanıtlaSil